torsdag 24 juni 2010

"Vem anmälde min blogg?"




Efter att ha varit nedstängd för "granskning" några dagar, så är jag nu tillbaka! Nu lite "stock" till de/dem/han/hon som "anmälde" mig efter det helt medicinskt korrekta inlägget nedan!
Sällan jag använder mig av material som alla får på nätet, men dessa Män med sina "fodral" fick jag via mail och jag är övertygad om att snart hela Sverige fått dem!
Rubriken var: - Tänk dig för innan du blåser i en Vuvozulea, man vet aldrig var den varit!
Så sant som det är sagt!
Ett tiotal "oroliga" har undrat vart jag tagit vägen, som sagt Oumberlige Peter är självklart "åter" på banan! Ledig idag, planring för "fest" i morgon så klart!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!
PS: Ni som trodde jag var motståndare till "hovet", icke sa Nicke, spana in på Lilla Fruns blogg och se vem som var "Där" då det begav sig!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Anmäld?? Ja vojne.. Folk har tydligen inget bättre för sig och inga egna liv..

Det där mailet fick sambon med och jag skall då icke blåsa i en Vovozuela det är en sak som är säker ;-)

Hanu en bra midsommar..

Kram Mia

Häxan sa...

Har du varit anmäld?! Herregud har folk inget vettigare för sig? Jag blev lite fundersam när du var borta. Men tänkte att du tagit en "walk about" och blev inte så orolig :)