söndag 6 december 2009

"Jag fick ett mail!"


"Hej Peter! Tack för allt roligt och trevligt som du skriver på din blogg, du vet att jag är en trogen läsare av den. Fast nu är jag lite besviken, det som är det fina med din blogg är ju bl a att den är helt befriad ifrån sk "kändisskvaller" så därför blev jag mycket besviken här om dagen när du gjorde ett lite "ironiskt" inlägg om mig och min Man. Jag ber dig och dina läsare om att få ha vårat privatliv för oss själva. Vi har nu tillsammans rett ut alla problem och vill gå vidare med vårat liv, mailar över en bild som bevis på att allt är bra mellan mig och Tiger!
Kram ifrån Elin!"
Förlåt Elin att jag är en sådan simpel människa, lovar att det inte ska upprepas!
Vid datorn denna 2:a Advent 2009 Peter Olofsson!
PS: Nyfiken och vill läsa mer om paret Wood se Svenska Dagbladet!

5 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Gomorron Peter!
Long time no see...

Ja de ser ju riktigt lyckliga ut. Kanske har de försonats. Tycker hon har gått alldeles för snällt fram. Han ser inte alls ut att lida nåt. Det är ju hon som är offret. Det sägs att ombyte förnöjer. Men i hans fall borde han ha hållit sig till byte av olika golfklubbor än sängkompisar. Varför köpa lösnummer när han kan premumerera?
Hur är det för er på hemmafronten då? Har ni klarat er från grissmittor och andra trista åkommor? Jobbar du nåt?
Själv har jag varit lite krasslig men inget större fara. Mannen letar jobb men det ser mörkt ut just nu. Iallfall med det han utbildade sig till.

Önskar dig en skön dag

Kram Viveka

Alfahannen sa...

Äsch, den kära Elin får väl hantera att Oumberligating lämnar sin syn på saker då och då.

En Svensk Tiger tycker jag passar bra i detta sammanhang, så går det när en mjuk Nike-gosetiger ger sig på att vara dum mot en svensk tigrinna. Han ska vara glad att bollen endast hamnade i örat!

Det här med självdropp låter intressant, och definitivt bättre än t.ex. själv-lavemang och dylikt.

Vi får väl ta oss en tur förbi er vid tillfälle, min eländiga kvinna och jag!

Men snart kommer jag att rapportera ifrån främmande länder likt den värsta utrikeskorrespondent! I tvenne veckor efter julafton ämnar vi besöka Moniques Nederländerna!

Det ska bli intressant att blogga därifrån, det är ett roligt folk, må du tro!

Fortsatt trevlig söndag, kram!
//Joacim

Uttan sa...

Ja min Man började spela golf i somras hoppas verkligen det inte är nån sorts "golfvirus" som sprider sig bland dem ;o)


Ha en underbar dag!
Kramar till Dej och Lilla Frun!!!!!

Västgötskan sa...

Den bilden fick jag också på mailen. Dock inte från Elin i egen hög person. ;-)

RANA sa...

Hahaha! Du är en pärla bland pärlor, Piotr.

Det där lät lite för gulligt, - ursäkta - jag är inte helt tillräknelig. Men du vet vad jag menar.

OCH VAR ÄR MINA TRÖJOR???

Kram, Rana