lördag 5 december 2009

"Vissa molekyler gör en gladare än andra!"


Jag överlevde natten, men det var "nätt och jämt"! Mår nu bättre med hjälp av olika kemiska föreningar, men först och främst så vill jag tacka "Glukos Molekylen"!
Idag blir det en spännande dag i "Herr och Fru Oumberligs" liv, Julbord på lokal! Kan gå precis hur som helst! Låter det konstigt, kanske inte för dig som själv har ett Handikapp eller känner någon i liknande situation där du ibland kan behöva hjälp av din omgivning för att allt ska fungera, kameran ska självklart med idag! Ska nu skruva upp "droppet" på Glukosen så min kropp är Glukosmaxad, det är då som jag är som "gulligast" och faktiskt även mentalt klarar av Färdtjänst chaufförer som luktar svett och gammal fimp som dessutom är lite arroganta, kanske även mängden Glukos gör att jag kan klara av snorkig restaurang personal och även ett lite "geggigt" Julbord, som sagt blir spännande att se hur långt "förnuftet och balansen" räcker idag! (ler)!
Ha en fin Helg Vänner!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

Inga kommentarer: