torsdag 17 december 2009

"Nyår hot eller löfte?" Inlägg Nr: 1


Man kanske inte ska "snacka" om Ny År innan det ens varit Julafton! Fast jag funderar lite på vilka nyårslöften jag ska avge! Ett av dem är kanske att inte vara så självcentrerad, men eftersom jag återigen ger mig in i politiken nästa år och min personvalskampanj drar igång för fullt så blir det lite svårt att hålla. Som politiker så måste man ju hålla sina löften, är det inte så?
Självklart så har jag andra planer på Nyårslöften, men de ska man ju bara uttala för sig själv!
Kommer det att märkas på mina bloggar då? Ja, kanske, vi får se!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Mina nyårslöften går alltid åt skogen så i år skall jag ge löftet att inte ge ngt löfte ;-)

Politiker som håller vad de lovar?? Vart finns de??? ;-)

Julstämning var det ju på din sida så det heter duga.. :-D

Ha en bra kväll..

Kram
Mia

Annika Christensen sa...

Skall hålla ögenen öppna efter valkampanjen.
Du skulle bli den första som håller vad du lovar.. eller?
I så fall är din framtid tryggad.
Ha det gott i julstressen och tack för att du tittade in.
Annika