torsdag 29 april 2010

"Det bästa med att vara gräsänkling.....!"


Som sagt det bästa med att vara "gräsänkling" och att ha Lilla Frun på annan adress ett tag är ändå att då kan jag göra och äta vad jag vill! Som i morse exempelvis, jag åt tre bullar till frukost och sedan en Hof på det! Kan det bli bättre, det är frihet det!
Sonen gör ju också som han vill, se inlägget nedan, mellangrabben spelar TV:spel hela dygnet.........tonårsdottern....hm...undrar vad hon är, har nog inte sett henne på hela veckan..........ska nog kolla!
Ha det bäst!
Vid datorn en fri man vid namn Ulv Röde, Din Vikinga Hövding i Bloggdjunglen!

7 kommentarer:

Elle sa...

Det är nog tur att det är helg snart, så att lilla frun kommer hem ett tag... *ler*

Häxan sa...

hahaha....ingen tror dig!*blink*

Västgötskan sa...

Låter i och för sig gott, men jädrar sicken sockerchock du måste fått?! :-O

Razzy sa...

Om herr Oumberlig har lite tid framför datorn igen så kan han se fortsättningen på frugans WoW-väns tatuering :) Den är dock inte färdig än "fortfarande" men lite mera på väg nu..

Freedomtravel sa...

Så du menar helt enhelt att en vikingahövding inte kan göra som han vill när vikingafrun är hemma... ? Hmmm... Så vem är "hövding" då... egentligen?

Stämmer det förresten att ni blivit rånade? Låter ju inte kul...

Karins fotoblogg sa...

Bulle och öl, kan det vara något?! :)

Ang fotorealism så hade vi en artikel i UNT om en tjej här i Uppsala som målade så. Skitsnyggt! Tyvärr hittar jag inte artikeln på nätet...

Trevlig valborg!

imse sa...

Brukar också bli sådär lössläppt vid matbordet när jag är ensam.