onsdag 28 april 2010

"Var får du allt ifrån?"



Brukar då och då få frågan var får du allt ifrån? Precis som alla andra så "snor" jag lite idéer här och där, fast aldrig text, det är alltid min egen om den inte är hämtad ifrån någon informationssajt. Fast då så visar jag alltid till "upphovet"!
En av mina äldsta BloggVänner är Blondiie, vi fann varandra i bloggträsket när jag lånade en bild av ett par "löstånaglar" för över ett och ett halvt år sedan! Ja, faktiskt, tyckte det var så djäkla bisarrt att jag ännu inte kommit på hur jag ska använda mig av dem!
De underbara bilderna ovan kommer ifrån hennes blogg, där kan du få grilltips, ja det går visst till så i Göteborg, sedan gillar hon att bjuda gott, särskilt sina Finska Vänner på parplydrinkar!
Besök hennes blogg när du tycker min har blivit för stel!
Kram ifrån Ulv Röde alias Peter Olofsson!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Grilltipset gillade ju jag.. Undra om det går att "låna" en kundvagn i närmsta affär ;-)
Paraplydrinken låter jag vara till de finska vännerna..

Tack för de snälla orden om min blogg och mina bilder.. Uppskattas..

Ha nu en bra dag..

Kram Mia