lördag 24 april 2010

"Ja, världen är som sagt galen! Men det var inte jag som började.......!"


Var inte oroliga kära Vänner för att jag är ute och reser! Lite inlägg blir det i allfall! Står nu parkerad en bit in i skogen i Södra Sverige, har dragit mig undan ifrån mänskligheten ett tag!
Sitter i husbilen och skriver dessa rader, jag är ju en modern Viking så jag vill ha det varmt och skönt. Har dessutom ringt alla barnen och min Fru och kontrollerat att allt är väl.
Har en liten portabel gasolgrill med mig, men idag när jag skulle fälla ut benen så klämde jag fingret, inget allvarligt, utan bara lite blått bara! Har en "trött och slö" laptop med mig så det tar en evighet att ladda in bilder i den, så som vanligt så googlar jag på "fingrar" för att hitta en fin bild att illustrera detta inlägg med. Hittar denna artikel istället, klicka här! Skulle just grilla lite prinskorv, tror jag struntar i det, har tappat aptiten!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!
PS: Bilden ifrån artikel, se parets ringfingrar så kanske du kan ana vad det handlar om!

1 kommentar:

Mollamaja sa...

WOW, det där var nog det sjukaste jag har läst på länge. Jag nöjer mig nog med ring. Jag är inte kräsen..