lördag 5 februari 2011

"Det var absolut inte jag..............!"


Har fått två arga mail angående inlägget nedan! Det ena handlar om att jag beskyller Stewards för att vara fikusar och det andra är från en kille som är pilot och tycker att min idé om att "väcka piloter" är ett lågvattenmärke! Tack för de mailen, det visar att Oumberliga Bloggen lever på det vis som jag vill att den ska göra!
Att kalla mig homofob funkar inte, Ni som hängt med under December månad vet vad jag menar, en riktig homofob skulle väl knappast bjuda på lättklädda grabbar till sina kvinnliga läsare!
Piloten som inte gillade min "väckar idé" avslutade sitt mail till mig:
-Det var väl du din djävel som pekade med grön laser på ett flygplan i förrgår! Se artikel i Svenska Dagbladet!
Svaret blir enkelt! Nej, det var inte jag, jag använder aldrig "fysiska" saker för att få igenom det jag vill, det är vad jag skulle vilja kalla lågvattenmärke! Vapen, våld och teknik för att nå sina mål gör bara folk som inte har "alla hästar i stallet"!
Dessutom jobbade jag i Stockholm vid den aktuella tidpunkten, Polisen har kordinaterna ifrån var den punkt som det gröna laserljuset kom ifrån. Kanske hade den som pekade med laserpekaren också läst artikeln om "sovande piloter".............de vakande nog till då!
Men som sagt Oumberlige Peter tar avstånd helt och hållet för denna typ av Oumberliga ting!
Laserpekare känns som en typsik "Tjockisgrej, fortfarande boende hos Mamma vid 35 års ålder, porrtidningar istället för riktig sex samt bristfällig kroppshygien!"
Killen på bilden hittade jag på nätet..........han bloggar bara om laser och sådant skit......fast lite stil finns det trots allt, har har en snygg klocka!
Pekar jag så gör jag det med hela handen!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde!

1 kommentar:

Lippe sa...

Hehe..skönt att röra om i grytan?
Alltid retar det någon..osv
Kramen :)