fredag 11 februari 2011

"Kul på jobbet.........!"


Igår jobbade jag till klockan 2 på natten, helt slut faktiskt! Fast jag har ett mysigt deltidsjobb, jag får nämnligen lite pröjs av Er skattebetalare för att ta hand om min egna Kära Lilla Hustru!
Igår var vi på något 25 årsfirande, Panos Empario fyllde 25-år som företag så det blev ett djäkla röj! Sedan vid midnatt så bar det väg till Café Opera! Men vid 2 tiden på natten så sa jag till Lilla Frun att om jag inte får gå hem nu så pratar jag med Facket!
Vi hade en liten "Västerås Träff" igår, det är något visst med Västeråsare fast bara om de flyttat där ifrån! Nej, nu var jag elak........har alltid gillat min "hemstad" och skulle gärna flytta dit igen, men nu har vi ju tre "08" till barn och de trivs här!
Träffade en gammal klasskompis igår, Maria Montazami, jag inte riktigt, vi pluggade Tyska ihop, ska inte överdriva! Vi har inte setts på nästan 30 år, fan va tiden går fort! Hon var precis lika trevligt, snäll och glad igår som hon var när vi gick i skolan! Dessutom har hon en förbannat trevlig man, Cameron tror jag han heter, det är han som har tagit bilden!
Västeråsaren till höger är min Fru, hon är också glad, trevlig, snäll och glad och killen i mitten det är Oumberlige Peter, jag får man säga det själv så är han extremt glad, trevlig och snäll han med, om än lite självgod!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Gurka i Cyberståndet! (Ja, var faktiskt inte snuskig nu, är man ifrån Västerås, Gurkstaden alltså, så får man lätt titteln Gurkan när man flyttar till Stockholm)

6 kommentarer:

Caja: sa...

Hahahaha...jag hoppas att du luddrade med hennes hår...likt en tofs...(tofs vilket konstigt ord...) och kanske satte fötterna där...vid slutet av marken...

Hälsa lilla frun och se till att vila någon helg istället för att jobba som en gaaalning!

Kramar till er båda/caja

Lippe sa...

Jag tycker gott att du kan få lite ersättning för all hjälp du måste ge frun. Önskar att min syster kunde få det!
Tycker Pockethexan ser himla fräsch och snygg ut! Jag beundrar henne som släpar sig ut på baluns!!

(du och Maria ser oxå fräscha ut)

Kan bli bra med en vilofredag i cybern idag, jag ska försöka gå på fest en liten stund i morgon! För första gången på ett år! Det måste vara allt det här cyberfestandet som får mej att kasta mej ut i en fest IRL, som jag längtat!!! Gäller bara att tänka sej för med piller och alkohol, hålla en lagom blandning sas. Har inte tagit något på evigheter så det blir väldigt försiktigt.
Ska bli så kul!! Hoppas jag..
Kramen ♥

Photo by Maria sa...

Kamran heter Marias man ;-) Jag måste vara lite petterviktig när jag kan vara det ;-)

Ser ut både på bilden och i texten att ni hade en trevlig kväll..

Ha en härlig fredag nu och se till att mysa ordentligt, det behöver man :-)

Kram Mia

Tankar vid midnatt sa...

Du ser mer än helnöjd ut!

BP sa...

Hur i h***vete fick du till det????? Wow!!! Å vilken snyggis till fru du har, men det har jag ju sagt förr:-))))))

Boktokig Eva Boström sa...

Jo, jag tog mig hem bara fint iförrgår. Tack för att du kollade. Om du undrade varför jag inte svarat föärrän nu, så är det för att jag inte suttit vid dator. Jag har bloggat från mobilen de senaste inläggen. Det är så när man susar från rolighet till jobb till rolighet! :)

Det var väldigt trevligt i förrgår (ja, igår också!)! Det var lite tungt att jobba fast jag inte var på efterfest. Var ju tvungen att stiga upp tidigt med barnen och sedan iväg till jobb. Men när man hade så kul och trevligt så var det värt det!

Vad roligt att du fick chans att träffa Maria! Världen är liten ibland! Tänk att du gått skola med henne!

Trevlig helg på dig med!