måndag 14 februari 2011

"En Snuskhummers försvarstal..........!"


"En Snuskhummers försvarstal" kommer mina memoarer att heta, om jag nu överlever så länge att jag hinner skriva dem!
För en tid sedan så fick min Fru frågan på en fest om "hur hon stod ut med att leva med en sådan snuskhummer som mig?"
Okej, frågan var kanske befogad eftersom jag försökte arrangera ett "Dildorace", milt sagt så kanske inte det gänget vi var bjuda hem till denna kväll var helt rätt målgrupp. Eller annars så ställde jag frågan för tidigt på kvällen. Skit samma, Oumberlige Peter gissar aldrig fel, det blev "Dildorace" fast mycket, mycket senare denna kväll!
Fast jag blir ledsen då man vänder sig till min Kära Hustru med klagomål på min personlighet, vill försvara mig ibland. Hon fick faktiskt ett gulligt "Alla Hjärtans Dag Kort" av mig idag, kortet ovan fick jag ifrån henne! Ni förstår hur jag har det!
Vid datorn som vanligt Peter "De kallar mig Doktor Kärlek" Olofsson!
PS: Känns som det blir utlottning av Godisburken nedan, 7 adresser redan i mailboxen på jernsaxen@live.se DS.

1 kommentar:

Huskatt sa...

Ja du, det är så galet många som är aningen pryda i kanten utan alkohol när det kommer till ämnet sex :D
Jag utgår från att det är med en stor dos humor från din sida :D

Och ja, helt rätt..jag bara hoppar in och har en åsikt. Hur som haver.