fredag 18 februari 2011

"Hoppas upphetsningen lagt sig............!"


Hoppas upphetsningen lagt sig lite efter Baronessans Geoduck! (Se inlägg nedan).
Som vanligt så blev inte min "vandring" så lång, är nu tillbaka med fullkraft efter att ha utövat "cyberprimalvrål" i några inlägg och kommentarer!
Halvnakna män, är vi inte lite trötta på det nu på Oumberligabloggen? Ser inte ut så på min besöksstatestik i allafall! Har jag tur så kanske någon via denna länk till min medicinblogg Jernsaxen, hittar något intressant angående sjukvård, rehab och patientfrågor!
Gillar du böcker och boknyheter så går du in på min Frus Blogg Pockethexorna, en mycket seriös och trevlig blogg, helt olik den här! De nakna killarna på min blogg bjuder jag henne på eftersom jag numera aldrig är hemma och kan visa upp mig själv i kalsingar och nätbrynja!
Ha en skön Fredag!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson alias Ulv Röde!

1 kommentar:

BP sa...

Frun får honom alldeles för sig själv. He ain't my type om man säger så;-)