fredag 4 mars 2011

"Herregud.........min Penis........!"


Herregud! Min Penis............när jag kom hem efter jakten så och tittade på mina Jakttrofeér på väggarna så kom jag plötsligt på vad jag saknande! Fick ju knappt fram min Lilla Snopp när vi stod där på rad och kissade och fjärtade ihop.......grabbarna i jaktlaget!
Så kom jag ju på att jag också hade en blogg som handlade om Oumberligating........"klart grabben ska ha en Penisförstorare"...........djävlar i mig vilken "drule" jag ska ha till nästa års björnjakt!
Vill du också släpa ollonet i mossan nästa år? Då går du in här......hm...skit också glömde att jag har mest kvinnliga läsare........vill du har barr i murvan nästa år.........köp då en sådan här till din Man!
Trevlig Helg ifrån Ulv Röde Din Oumberlige Vikingaleverantör av helt fantastiskt nödvändiga produkter hittade i Cyberrymden!

5 kommentarer:

Lippe sa...

Men....hur blir det då då??
Blir den inte väldigt smal? Jag menar det finns väl bara en bestämd massa att "jobba" med.
Då måste man alltså ta reda på vad som är viktigat, längd eller omfång. Fast vet du, viktigaste är inte det utan något helt annat!!
Att innehavaren vet hur den ska hanteras!! Och håller sig fräsch, så fort det här med storlek kommer upp så tänker jag på vad en kille sa en gång när vi pratade om det.
Han sa : - den är rätt liten men den luktar som en stor! Blääääk!!
Om du vill ha den i mossan kanske du ska fundera på hur långa ben du vill ha?
Kramar Lippe

BP sa...

Tur att du (också) har en - valde en "omskuren" snopp.

Anonym sa...

Aj.

Tankar vid midnatt sa...

Instämmer till 100 % med Lippes kommentar!!

Anonym sa...

Du är sååå välkommen! Med eller utan förlängare. Det är ju inte storleken som räknas varken på snoppar eller bloggar.


Ha en trevlig dag och jag återkommer!
Tycker det är trevligt att det inte bara är vi käringar som bloggar.

Hej hej!