onsdag 23 mars 2011

"Min kvällsbön innan läggdax.....Käre Gud förlåt mig jag har syndat...!"


Peters kvällsbön till Gud innan läggdax Onsdagen den 23:e Mars i nådens år 2011!
Käre Gud! Förlåt mig en enkel syndare! Jag har ännu en dag varit en mycket "stygg pojke"!
Jag har drivit med Min Nästa (Svärmor), jag har även inlett Min Nästa i Lust och Synd genom att visa ännu ett illa dolt sexinlägg!
Ett extra förlåt mig Gud för att jag matade min Dotters häst med en påse Ahlgrensbilar när jag var och hämtade henne ikväll! Hästar "pruttar" så djäkla högt och roligt när lite skumbilar får jäsa till sig i den lilla hästmagen! Som sagt......Gud gör mig till en bättre Människa......kanske inte i morgon för då har vi firmafest, men i övermorgon skulle kännas fint! Amen!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Syndare i Bloggparadiset!

4 kommentarer:

Caja: sa...

Hahahaha din tok ;-)

Photo by Maria sa...

Nu vet jag varför mina böner inte blir lyssnade på, Gud har inte tid att lyssna på mig för h*n blir fast hos dig.. Tar tid att fixa allt som du vill ha förlåtelse för ;-)

Ha en fin dag..

Kram Mia

Lippe sa...

Haha, tack för dina ord inne hos mej. Jag känner av någon outgrunlig anledning stort förtroende för dej och tar dina synpunkter till mej. Kan ju bero på att du inte lyckas dölja din empati och kärlek till människan, spec de i underläge, trost att du ibland försöker vara en bufflig och rå viking. Jag tar till mej din profetia om mitt tillfrisknande med hull och hår!!
Jag säger ostbågar men jag äter gärna ostkrokar om så skulle vara ;)
Massor, massor med kramar och ramla inte ut när du putsar fönster!

BP sa...

ASG!!! Nattmias kommentar säger nog allt - fast Gud gillar nog inte mig nå't vidare... heller;-)