lördag 5 mars 2011

"Undar om jag inte blev lite lurad på någotvis....!"

Undrar om jag inte blev lite lurad idag? En del brukar undra vad hemligheten ligger i med ett sådant fint och långt förhållande som jag och Lilla Frun nu haft i över 25 år.
Det skulle bli långt om jag gick in på alla detaljer, men en av dem är ju att intressera sig lite för den andres intressen! Så idag tog jag med Lilla Frun till Båtmässan i Älvsjö, hon tog lite extra smärtstillande för att göra mig glad så hon kunde tråckla sig ombord på några båtar! Sedan när jag var nöjd, så frågade hon om det var hennes tur att visa mig något som hon gillade..........hmm......vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt så var vi på NK och i
Karen Millen Butiken och ännu mera helt plötsligt så fick hon mig att hitta denna fina vårdress och ännu mer "vips och hoppsan" så hade "vi" köpt den för 2200:- spänn! Undrar om jag inte blev lite "lurad" på någotvis...jag fick ju ingen båt....inte ens ett litet "tillbehör"...........tänk om det verkligen är så att "kvinnans list övergår mannens förstånd"!

Verkar jag lite "trött" i detta inlägg så är det säkert så, helt slut faktiskt, men jag måste ju göra ett inlägg, vill ju inte att mina Älskade Läsare ska mötas av fler snoppar, hoppas Lilla Fruns nya fin klänning känns klatchigare!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!

4 kommentarer:

c sa...

Inte blev du lurad inte....snygg outfit förresten!

Kramar till dig och lilla frun/c

Lippe sa...

Lurad och lurad....lite styrd bara ;) Hon lotsade dej in i en säker hamn efter att ni kryssat mellan olika grynnor!
Skitsnygg klänning ju!!!
Nästa år ska jag gå på Allt För Sjön!! Jag har stått och krängt Duffy el-båtar där och det var skitkul!
Kramar

Tankar vid midnatt sa...

Tänk så mycket glädje du kan få av en så glad fru!

BP sa...

Grundlurad blev du - å jag tror t o m att du inte hade minsta emot det. Outfiten är väldigt cool och kvinnlig!