måndag 14 mars 2011

"Välkommen till Galleri Banan............!"


Haha....i ett inlägg så sitter jag och gråter och vill ha nya kommentatorer och i nästa inlägg (se nedan) så ondgör jag mig över 90% procent av Sveriges befolkning........så uppriktigt sluta läs här.......det blir bara värre.......jag lovar!
Okej, några nya läsare har jag fått de sista dagarna har jag sett via min besöksstatestik och det kräver ju att jag ger lite bakgrundshistorik till detta inlägg!
Oumberliga bloggen var en gång i tiden en blogg om bl a konst och för att åter ta upp den "röda tråden" så startar jag nu upp som ett återkommande tema i denna blogg "Galleri Banan"!
Ett nätgalleri med lite dålig erotisk konst för alla de kvinnor och män som i mitt tycke stod och tittade på bananskulpturen på Bukowski lite för länge. En del fick också lite extra färg på sina vinterbleka kinder!
Se här Lilla Frun och alla andra bananfantaster Galleri Banan bjuder idag på konstverket "Disco Banana"!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde Din Cybergallerist i Bananskogen!

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

En klar förbättring. Manliga könsorgan är annars jävligt fula! (Men fyller sin funktion bra!)

Hade jag inte varit hetero- hade jag lätt blivit gay! ;-D

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Hih...... jaa du... Peter! På det där sättet blev det ju ett konstverk av det hela ;-)

Tack du för din 'lilla' hälsning hos mig....

Kram
Charlotte

desperat hemmafru sa...

Idag vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... Har försökt undvika en del konstiga bloggrubriker hos dig på senaste tiden (kolla gärna ststistiken ;-)). Erotik i all ära. Jag gillade när du skrev om möbler.

Ja visst ja. Det handlade visst också om erotik?

Äsch. Det var inget.

Ha en bra dag! :-)

BP sa...

En disko stake istället för två diskokulor - why not;-)

Tankar vid midnatt sa...

Härligt med lite bling-bling!