söndag 13 mars 2011

"Va trött jag blir.....!"


Igår var vi på något slags "lanseringsparty" igen, vet inte vilket i ordning! Min Fru hittade en kille som hon stod och snackade med i någon timme! Han hette visst Björn och hade spelat i något konstigt band som hette ABBA sa han...är inte det fiskbullar? Han gillade min Frus glasögon ......undrar det jag, killar med skägg ska man akta sig för!
Själv hittade jag en tjej som hette Kicki Danielsson, men hon kittlade mig hela tiden så det blev ingen bra bild!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

2 kommentarer:

4U2 sa...

Jag tjuvade lite eros inspiration till ett inlägg sist jag var här ... hoppas det gick bra och att makan inte kastar onda ögat på mig! :)

BP sa...

Herregud vilka kändispartyn ni lyckas gå på. Björn Andersson - herregud - han är ju kult!!! Vilket minnesfoto du tog!!!
Kicki Danielsson - nej tack. Hon är ju bara såååååå... yuck, yuck, yuck!!!