måndag 21 mars 2011

"Ledsen att behöva skryta lite.......!"



Ja, tråkigt att behöva skryta! Men du befinner dig nog på den mest optimala bloggen just nu!
En blogg som vill "förena" så många bloggvarianter som möjligt......till en enda stor Kärleksfull Bloggfamilj! En BloggFamilj där vi alla känner oss hemma! För att stadsfästa denna sanningen så vill jag visa på Shannon Gerards hemsida, hon pysslar, hon leker Doktor, hon är växt och trädgårdsinspirerad, dessutom jobbar hon med välgörehet!
Allt i en helt Oumberlig Blogg anda!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!

6 kommentarer:

Piia sa...

Åh jisses vilka annorlunda saker att sticka.

Lippe sa...

Hmmm, inte riktigt den sortens handarbete som jag gillar! Att sticka alltså...
Tack för enegin du skickade!
Kramar Lippe

Mollamaja sa...

Wow, det där skulle kunna få t.o.m. mig att lära mig sticka :)

Tankar vid midnatt sa...

Hoppas du har haft en bra vårdagsjämning! Kram

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Kan inte virka....... Men det verkar ganska skoj ;-)

Ha det bra du oumbärlige!!
Kram
Charlotte

BP sa...

Så himla söta, roliga och... annorlunda. Förstår inte hur du hittar alla dessa sajter - jag trodde att du jobbade 60-timmarsvecka;-)