torsdag 29 januari 2009

Hej hopp i lingonskogen.....


Tjena! Arne heter jag och bor i en husvagn vid Flatenbadet, ja inte riktigt vid badet utan en bit in i skogen. Hitta just en bärbär dator, nä, nu ljuger jag, Peter e en såndär godman till mig hjälper mig på olika sett och de behövs verkligen strular tillet en hel del. Han e på apoteke till mig just nu och han visa lite jysta möbler för mig e sjelv en gammal snickare, gillar gamla prylar å så.
Inte som peter som både rör sig i slott och kojja men iaallfall. Nu ska jag skojja lit me han och rita lite i hans compjuter, hehe, få se om han merker någe. Lite mycke sponken hare blive men skallen funjkar någelunda tog lite bilder förra sommaren åt situation stockholm harem på skiva ska mojja i den i datorn och få fram en bild på Sotarn när han kvarta i en riktig goding till soffhörna somm vi hitta i Bagis förr sommarn, lukta skit gjorde den men mjuk och sittrikti varen.
Hare/Arne

Inga kommentarer: