torsdag 29 januari 2009

Funderar ett tag på vad jag ska göra med inlägget.....


Som sagt funderar på vad jag ska göra med inlägget nedan, är det till skada för min blogg eller kanske det rent av berikar det den, någon?

Ett Oumberligt ting utöver en bra kompis, vän är ju självklart, att känna en Dansk så klart och vad är inte danskare än Bamse med venner, klicka nedan och lyssna och njut, har valt ett textat inslag så blir det lite lättare. Blir ett kortare inlägg för nu ska jag på fest, ha en bra kväll mvh från Peter Olofsson!

PS:Okej, det "sket sig" lite det här med att styra upp bloggen så det bara blev inredning, design och antikt, men man kan inte lyckas jämt(ler) eller som en text som jag såg på en t-shirt: -"Jag är inte dum i huvudet, har bara lite otur när jag tänker!"

PS: Låten är tillängnad John, när du äntligen fick en riktig "skagenmålning" så kunde du inte ta med dig den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser att du nämner mig ibland som någon djäkla gnällgubbe, men det bjuder jag på, fast det är inte mycket till antikblogg det här inte, polare som grattas, skitiga soffor och danskar, säger bara en sak grabben, lycka till!
Din vän Åke i Karlskoga

Anonym sa...

Jag kanske är en gnällgubbe ibland och orden bara flyger ur käften på mig. Jag ber uppriktigt här och nu om ursäkt för min tidigare kommentar. Ibland blir det bara fel. Din vän Åke i Karlskoga