lördag 10 januari 2009

Johonny Deep Orlando Bloom - Pirates of Carribean!

Okej, jag vet, det var en riktig "fuling" jag körde med nu, vilka underbara ord Johnny Deep och Orlando Bloom - Pirates of Caribbean, jag säger det långsamt vilka sökord! Grabbarna i sig själva inte mycket att komma med(ler) Små charmtroll på cirka 80 kilo styck, personliga matchvikten ligger på 106 kilo i skrivandets stund. Min fru skriker i bakgrunden: - Du är fet!
Jag? Aldrig 106 kilo vibrerande hane, lite av muskulaturen är visserligen vilande men i alla fall!
Ja, nog om det, det finns flera orsaker till att grabbarna boys är med, fin övergång måste jag säga till nästa inlägg och den gemensamma nämnaren är värja! Se nästa inlägg/Peter
PS: Bilden kommer från Pirate of Carribbeans officiella hemsida www.disneypirates.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag såg piratbåten vinna Volvo Ocean Race:

http://hannelesparadis.blogspot.com/search?q=ocean+race