måndag 26 januari 2009

Oumberligating bloggen fyller 1000!


En tårta är alltid ett Oumberligt ting att det är kinesiska tecken på den är en helt annan sak(undrar vad det står, i bästa fall så blir det ett oförglömligt ögonblick när vi får reda på att det är något helt annat jubileum en det vi idag firar) Ja, till saken, vad firar vi här på bloggen idag då, jo, idag kommer 1000 inviduella (ip-adresser) läsare registrerats hos Oumberliga, inget rekord precis om vi jämför med exempelvis Blondinbella. Delar självklart med mig av äran till dig Oumberlige läsare av min blogg! Ha en fin dag, vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Här skulle man vara den som fixade till antalet från 998 till 1000. Jag sprang bort till ett gäng andra datorer och loggade på. Just då startades virus scanning av samtliga datorer och allt gick supersegt. När min lunchrast nästan var slut så var jag klar. Men döm om min besvikelse när det frotfarande stod 998. Det räknades inte. Ett bevis på att när Peter så väl får sina 1000 UNIKA besökare så är de just unika. Som vanligt vid datorn Ronny ; ) ps. blir snart besatt av det här..

LillaFlisan sa...

Stort Grattis!!!

Jag var inne och kikade på din härliga blogg igår och jag fastnade alldeles!!!

Så många roliga inlägg om "oumbärliga ting!!

Bilbanan i inlägget tidigare är ju underbar!!!

Kram och tack för din hälsning!!

Flisan

LillaFlisan sa...

Den tusende besökaren råkade viss vara jag!!!

Där ser man!

Anonym sa...

Grattis till Lilla Flisan för att hon kom först till nr:1000
och Hurra...Hurra...Hurra...Hurra till Peter och hela hans familj.

Den Anonyme var återigen Ronny!

Anonym sa...

Grattis för tusan :)
(japp gbg humor när den är som bäst)

Finns det "gubbracerbana" oxå?
Sambon fyller nästan gubbe på torsdag och han önskar sig ju ingenting.
Hanna

oumberligating sa...

Såja Ronny! Nu ska vi ta det alldeles lugnt, bli inte besatt, glöm inte vad din Pappa sa till dig när du var liten om det här med att sitta framför datorn hela dagen? Ha en bra kväll mvh från Peter!
PS: Tack för försöket att nå först till 1000 men nu var det LillaFlisan som han före, helt klart en riktig "cybertjej" har naken katter och samlar på vykort, gamla fina sådana, inte dåligt.

oumberligating sa...

Tack för det Flisan! Jag gillar också bilbanan, tänk dig när vi sitter på hemmet om 50 år så tar vi fram en "shabby" kartong och rejsar runt med de små klenoderna så dammet ryker(ler) Ha en bra kväll önskar Peter!

oumberligating sa...

Hej Hanna! Vi får ordna fram en sådan till honom, ha en bra kväll mvh från Peter!
PS: På torsdag vad blir det för god tårta då? Marsipan är väldigt gott(ler)

LillaFlisan sa...

Hihihi!!

Ja, men då hamnar du så klart på min länklista omedelbart!!!

Flisan

Anonym sa...

Eftersom sambon är en prins, som dessutom har installerat en ny tron så är det naturligtvis så att det blir prins(ess)tårta :)
Hanna