onsdag 2 november 2011

"Alla får vara med......!"


Det bästa med fotografen Spencer Tunick är att faktiskt alla som vill vara med får vara det då det är dax för någon ny installation! Se inlägget nedan och googla hans namn så får du se ännu mera helt otroliga nakeninstallationer. Titta på den bokstavligen underbara bilden, se killen i rullstol och kolla han som säkerligen fått sendrag och måste resa på sig, det är detaljerna som gör det. Det finns också en kille på bilden som sneglar neråt på sin kropp, undrar vad han tänker, kanske: "Helvete inte nu, inte nu!" Som sagt mycket kul detaljer för den som vill se bortom "nakenheten"! Nästa år ska PocketHexan och jag vara med i Spanien, då kommer det helt plötsligt stå en näck pudding med ett rött gåbord mitt i alltihopa, då blir det ytterligare en ny dimension i Spencer Tunicks bilder, vad jag själv hittar på återstår att se, kanske utrustar jag mig med en liten flagga med texten Oumberligating, den som lever får se!
Vid datorn som vavligt Ulv Röde alias Peter Olofsson med tillstånd att blogga!

Inga kommentarer: