onsdag 14 december 2011

"Lucka 10......mogen ungdom.....!"


Ska ännu en gång försöka få ordning på "torpet", bloggen alltså! Nu alla lystna och lurviga kvinnor så ska det äntligen bli fart på Oumberlige Peters Julkalender. Okej, inte riktigt sant, bilderna är ju inte mina egna! Jag ger ju länk och köptips här, så Ni kan beställa kalendrar och njuta av den manliga nakenheten även hela nästa år! Min Svärmor har klagat på att det är alldeles för många unga män i min kalender och det kan jag faktiskt hålla med om, det är ett stort problem det här med "ungdomskulten" i vårat samhälle idag. Det skall jag nu råda bot på genom att ge Er hungrande Kvinnor en länk till lite "mognare ungdom", ingen av grabbarna i denna kalender är yngre än 64 bast, en del av puddingarna har dessutom passerat 80 strecket! Som Mr Augusti ovan, en kille med rejäla klubbor!
Nyfiken på mer? Bara klicka på länken här!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Kalenderleverantör inför Cyberåret 2012!

Inga kommentarer: