fredag 23 december 2011

"Lucka 23 och 1/2.....Har inte ens råd med en älskarinna...!"


Vad mycket viktig forskning det bedrivs i den goda journalistikens anda. En Engelsk tidning har undersökt hur dyra julklappar man köper till sin Hustru respektive älskarinna! Man har konstaterat att det är älskarinnan som drar det längsta strået! Vilket lyxproblem, jag har ju inte ens råd att ha en älskarinna, knappt råd att ha min Fru heller! Fördjupningsmaterial finner du här i Svenska Dagbladet!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Tomte i Cyberverkstaden!

10 kommentarer:

Lippe sa...

Jaha! Jaja, det är väl lite sent påtänkt nu så jag tar det väl som vanligt ;)
Jag har faktiskt folk här som inte har någon att fira jul med men det är inbjudna. En kvinna från Iran och hennes barn plus en av mina barns kompisar, så lite god känner jag mig ;) Ville inte skriva om det på min egen blogg för man vet ju inte vem som går in och läser! Jag önskar dig och din familj den bästa av jular!
Kramar till er alla!

Freedomtravel sa...

Hehe, jag visste väl att det fanns nån anledning till att man inte skulle skaffa en alltför rik man! De har de råd med älskarinnor... ;)
Önskar God Jul!

BP sa...

Och varför är jag då inte ett dugg överraskad;-)
Ha en fin jul nu med frugan. Älskarinnor är ju ännu dyrare...

Rapport till Vänfors sa...

Finns någon undersökning äkta man och älskare? Vill ju veta så jag inte kostar på för mycket...

Anonym sa...

Titta nu hittade jag hit också, vilken gåva du har Peter och din lilla fru!! Jag skulle ju bara läsa lite och ops så har halva kvällen gått:) Man skrattar och gråter och undrar vad får du allt från haha men det är underbart skrivet! Läste om din dröm ett rosa slott, så kul att du nämde just detta, nästa gång vi ses kan vi prata mer om din dröm:)Kram på dig Charlotte från röven;)

Anna sa...

♥ GOD JUL ♥ kram Anna

Anonym sa...

jag tror det handlar om sex, förstår du.
lusten att älska avtar med partnern,och då kommer ängeln i nöden förstår du. hon vid sidan om eller han, han som har tid till dej och ditt liv könsliv och annat som är mer värt än vardagens slit och grådaskighet. frun är så ful efter flera års äktenskap hon/han röker dricker och beter sej almänt som en slusk. ja det är då ängeln i nöden kommer in i bilden förstår du....

Tankar vid midnatt sa...

Önskar dig en skön julafton med allt vad det innebär för dig och familjen.
Julkärlek från Lena

desperat hemmafru sa...

God Jul så här i efterhand. Hoppas att du och din familj har njutit av att få vara tillsammans. :-)

BP sa...

God Jul och God Fortsättning!! Åsså fick du en länk hör. Mitt dåliga samvete plågade mig helt enkelt;-)
http://bp-computerart.blogspot.com/2011/12/god-jul.html