onsdag 7 december 2011

"Lucka 7....I grevens tid!"


Han den där som jag, Pockethexan, är gift med ringer ifrån sitt arbete och med desperat röst får han ur sig:
-"Du måste rädda min blogg!"
Han förklarar att i hans mapp i datorn det ligger en bild på en man som ligger på ett piano, den bilden ska läggas ut på hans blogg som lucka 7 innan kl. 00.00 i natt.
Vad gör man inte för en man som har lovat att komma hem med en påse skumtomtar till mitt kvällste, en sådan man kan man inte tacka nej till!
För övrigt har inte jag något ansvar för bilden i fråga men maken hälsar att det är fritt fram att spåna fram idéer till vad han gör där...
God afton bloggvänner och ni som hellre vill diskutera mitt foto hos mig klicka då HÄR eller om ni vill ha eller ge boktips är ni så hjärtligt välkomna!

6 kommentarer:

conny sa...

En hyllning till hennes avlidne make.

BP sa...

Tack för den räddningsaktionen:-) Lite obekväm ställning killen ligger i, han borde kanske stämmas någon gång;-)

Västgötskan sa...

Finns det över huvudtaget något huvud? Ja, alltså inte DET huvudet, utan det som sitter på halsen?
Ser ut som snubben slutar någonstans vid midjan.

Damen vid pianot kanske bara sparade de "viktiga" delarna? :-P

Mallan sa...

Hahaha, men jösses - var får han alla bilder ifrån? Jag gissar på att de poserar för att bli avmålade :-)

Rapport till Vänfors sa...

Tomtefar måste väl någon gång få ta av sig den där förbannat löjliga dressen och bara vara...bara vara med tomtemor och kulorna i grenen.
Slippa den vidriga julmusiken,klapparna,nissarna och all kall gröt...bara flyta bort till tonerna av sommartider hej hej sommartider...

desperat hemmafru sa...

Han har helt klart ramlat ner från övervåningen när han naken skulle byta glödlampa i en armatur som sitter liiite för långt ut från räcket...