onsdag 14 december 2011

"Lucka 14......Fast den bästa kalendern....!"


Puuh....äntligen ikapp i Kalenderorgien nedan! Om jag är nöjd själv? Tveksamt faktiskt, lite fylligare inlägg brukar jag allt bjuda på, men nu får jag som vanligt skylla på tidsbrist och lite datorkrångel! Fast nu vet jag ju att alla mina Fantastiska och Trevliga helt Oumberliga Läsare har egen fantasi och kan kanske med hjälp av min "luckor" forma sina små egna "Jultankefantasier" så att varje lucka blir ett Oumberligt minne ifrån bloggåret 2011!
Nu tycker jag ju att en riktigt Oumberlig Man alla kategorier ser till att göra en alldeles egen liten "myskalender" åt sin Käraste i Julklapp! I takt med att vi närmar oss stora Dopparedagen så blir även jag "gulligare och familjärare" i min blogg, så dagens kalendertips går till Calenderika , där kan du skapa dina egna kalenderbilder. Kalendrar som går att ge bort och öppna på Julafton ihop med barn och andra personer som man kanske bör skydda ifrån emotionella chocker, såsom Svärmödrar mm!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Mr "Hela Året" i Cyberkalendern!

Inga kommentarer: