söndag 11 december 2011

Vinn boken Bländverk av Thomas Erikson!

TÄVLING!
VAR MED I UTLOTTNINGEN AV
DEN SPÄNNANDE THRILLERN
BLÄNDVERK
AV DEBUTFÖRATTAREN
THOMAS ERIKSON.

DU BEHÖVER BARA SKRIVA :

-"JAG VILL GÄRNA VARA MED I DIN TÄVLING"

I EN KOMMENTAR HÄR NER UNDER INLÄGGET.

OM DU VILL HA 2 LOTTER, KOPIERAR DÅ BILDEN
PÅ BOKEN OCH LÄGGER UT DEN PÅ DIN BLOGG TILLSAMMANS MED EN LÄNK HIT TILL
MITT INLÄGG OM TÄVLINGEN!
LYCKA TILL!
TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ JULAFTON!

Blev du interesserad av boken "Bländverk" av Thomas Erikson efter du läst mitt inlägg hos Forma Books där vi fick träffa författaren och intervjuade homom under några timmar.
Hela kvällen men intervjun kan du se HÄR på min sida.
VÄLKOMMEN TILL TÄVLINGEN ALLA SOM VILL VINNA BOKEN BLÄNDVERK AV THOMAS ERIKSON!

9 kommentarer:

BP sa...

Konstig lucka på adventskalendern tycker jag;-)
Eftersom jag slukar deckare så vill jag gärna vinna boken.

PS. Snygg ny header på Pockethexans blogg:-) DS

Rapport till Vänfors sa...

Jag blir nervös tänk om jag skriver fel...jag vill gärna vara med i din tävling...blev det rätt nu? Hoppas det, fick bryta min kommentar tre gånger för att kolla vad det var jag skulle skriva.
Ang familjen Jesus (jag och min man diskuterade vilt idag vad dom hette i efternamn...Från Nasareth var vad vi kom fram till, men jag är inte säker. Jesus kan väl knappast hetat Josefsson? Möjligtvis Gudson men det kanske kan missuppfattas som om han är sin egen gudson...herregud, åter till ämnet)så undrade du vad dom kostade...skäms att säga det men jag glömde kolla, var så uppe i min roll som åsna så allt liksom försvann...Brukar av någon outgrundlig anlening hamna i den butiken gång på gång (alla vägar bär till Östra Tullhuset i Varberg) så jag ska faktiskt kolla upp detta. Undrar vem som köper såna?? Någon som verkligen kraftfullt vill betona varför vi egentligen firar jul...JESUFÖDELSE FÖR HELVETE.
Ha en fin kväll:)
Kram Annika

desperat hemmafru sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Det dräller inte med böcker på svenska i det här landet. :-)

Lippe sa...

Jag vill vara med men om jag vinner så skicka den till Desperata Hemmafrun som lever ute i förskingringen!
Känner mig full med generös julstämning!! :)
Kramar
(tänker försöka tjuta till mej att få gå med i Fruns bokaktiviteter ist)

Marina sa...

"Jag vil gärna vara med i din tävling" - hoppas att det är rätt formulerat! Alltid spännande med nya författare!

Monika sa...

Hejsan!

Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Väljer så klart 2 lotter och lägger ut en länk på min Julblogg.

Ha det gott!

Monika

desperat hemmafru sa...

Men Oumberlige Peter! Jag börjar bli orolig för dig. Du jobbar väl inte ihjäl dig??? Tänker på dig och hoppas att du får en härlig luciadag. Kram.

Västgötskan sa...

Inte bloggat på två dagar. Vad händer? Var är din kalender...?

Kram V

Tankar vid midnatt sa...

-"JAG VILL GÄRNA VARA MED I DIN TÄVLING" Kram

Självklart skriver jag samma sak på min blogg!