torsdag 15 december 2011

"Lucka 15 och 1/2.....Vilket slöseri....!"



Usch grisarna i inlägget nedan gjorde ingen glad, ja förutom dem som såg något helt annat i bilden...ja, faktiskt, det har kommit telefonsamtal ifrån släkten! Ja, nog om detta! Kvinnan på bilderna ovan känner Ni trogna läsare säkert igen, det är min egen Kära Hustru i bloggsammanhang kallad för "Lilla Frun" eller PocketHexan, hon är ett levande exempel på att något är alldeles "vaj" i det Svenska samhället. Sjukpensionär sedan hon var 27 år gammal, i 18 år alltså så har hon legat på sjukhus, servicehus och rehabanläggningar utan att gjort ett "skapandes grand"! Vacker är hon som en dag, det Lilla Livet och ungefär var 14:e dag så orkar hon sminka upp sig om med min hjälp ta sig ut i samhället, som här vid mellansonens studentdag. Okej då, då blev intervallet nästan 3 veckor tills nästa gång hon kunde ta sig ur sängen! Hon käkar ett tiotal olika mediciner och nu har jag hört av mig till de 7 olika inblandade läkemedelsbolagen om att de faktiskt behöver en kvinnlig, mogen och robust fotomodell till sina produkter. När jag presenterade mitt förslag för de olika läkemedelsbolagen, så såg de ut som "orpon" hela gänget, så i vissa fall så fick jag förklara vad jag ville flera gånger! Min Fru äter en ganska rejäl dos Metadon varje dag, sedan hon började med det för över 1 år sedan så har faktiskt livet kommit tillbaka till henne, hon orkar inte mer, men huvudsaken att det numera går att göra lättare saker. Exempelvis var vi på bio ihop för första gången på 18 år ihop, okej, det blev en "djävla cirkus" på läktaren där det fanns benutrymme och plats för hennes specialstol, men det gick och det var huvudsaken!
Ja, åter till saken, jag frågade nu alltså Läkemedelsbolaget som marknadsför hennes Metadon om de inte kunde använda min Fru i något sammanhang, ja helst inte som "försökskanin", kanske på något konvent och i något reklamsammanhang! De skulle fundera på saken och återkomma efter Jul. Redan nu så ska jag hjälpa till att "vända på" ordet Metadon. Om man googlar det och klickar på bilder då är det ingen Julafton precis som visas, sprutnarkomaner och annat tragiskt. Som sagt, det ska nu Oumberlige Peter vända på, googlar man i framtiden Metadon så ska min läckra Fru ge varumärket ett ansikte, ett ansikte som säger att om man är svår smärtpatient så finns det kanske andra utvägar än större och större mängder Morfin som sakta bryter ner kroppen, okej, Metadon dödar också med tiden, men som Lilla Frun säger: "-Vem fan har bråttom!"
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din Distributör av funderingar i Cybermörkret!
PS: Vill du kanske själv "hyra" Lilla Frun i något sammanhang? Då är det bara att höra av sig till Jernsaxen@live.se , hon är inte bara vacker att titta på, hon är trevlig och luktar dessutom väldigt gott! Men för allt i världen prata inte politik med henne om dina åsikter inte stämmer överens med hennes så kan det hända att du får en rejäl smäll av hennes krycka och har du andra åsikter om "sexköpslagen" än det som nu råder, då får du garanterat pungen insparkad...om du är man vill säga! Så om Ni "hyr" henne, sätt henne på lite säkerhetsavstånd!

10 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

You're back!!! :-)))

BP sa...

Hoppas du lyckas med Metadon-kuppen!

Tankar vid midnatt sa...

Hon måste älska dig väldigt mycket ...

Snäckskalsdalen. sa...

Gillar din fru bättre än alla kinky bilder.....det bara är så. Och så tar jag gärna några Tiffany paket om jag får!
Ha det riktigt gott och må med din rara fru!
Agneta kram

ullrika sa...

Det känns faktiskt okej att du säljer din fru för en good cause tycker jag.

Anonym sa...

Segregation!

Dehäreja sa...

Tittar in och kramar om...

Lippe sa...

Vill hyra din fru och sitta och ljuga över en Hof...

Västgötskan sa...

Ett snabbt besök och så borta igen? Var är alla luckor, Peter?? :-(

desperat hemmafru sa...

Ja, var är alla luckor?! Jag hoppas att allt är väl med dig och att du inte jobbar ihjäl dig. Idag heller.