söndag 11 oktober 2009

"Förlåt, ja jag säger Förlåt!


Hmmm, ja inte riktigt till alla, men till alla nya Bloggare som hamnar här och tror att de hamnat på en blogg om Oumberligating! Ni andra som är inne här då och då och läser mitt "sammelsurium" av allehanda funderingar och fantasiser vet ju vad ni "får" och kanske inte blir allt för besvika.
Fast nu är det så här, att nu både vill jag och måste tillbaka till de Oumberliga Tingens Värld. Självklart blir det nästan omöjligt att vända en "skuta" som i princip gått på grund redan, men jag tänker försöka. Så nu åter till de Oumberliga Tingens Värld som sagt!
Säkerligen kommer jag att få små återfall ibland och "förlora" mig i något "knas", men det är ju att vara människa sägs det!
Andra små förändringar kommer det också att bli, känns just nu som jag är "klar" med allt gammalt "bråte" för ett tag, nu kommer det bli mycket ny Design, hot eller löfte, ta det som ni vill.
Självklart så kommer det dyka upp "Antikt" också, vi får se vad som händer!
Som sagt åter till de Oumberliga Tingens Värld! De kommer bli mycket Marin Design, då "lite större båtar" är min passion och det kommer som sagt återspeglas här!
Klicka på M5 och njut, kan det bli vackrare! Designern heter Marcus White! Glöm nu inte att klicka på varje enskild bild för förstoring!

1 kommentar:

Elisabeth - anyhow.se sa...

Helt skönt och helt spretigt vilt! Det där var gott att kika på när hantverk som i Hantverk känns så ohyggligt bortglömt...

Helt ledsamt var det i vilket fall att se detta inlägg hänga & dingla helt okommenterat och helt GLAD var din kommentar om min blogg, som jag också tycker är superfin men säg inte det till någon...
*letar upp Jante* :)