torsdag 22 oktober 2009

"Ho Ho, förstår inte varför.........!"


Ja, faktiskt, förstår ingenting när det gäller "klagomålen" på att jag alltid visar mig på photshoppade bilder. Okej då, lite tar jag åt mig av kritiken och visar därför bilden på den oljemålning som jag beställt och nu fått hemlevererad, va sa ni nudå? Äkta oljemålning och inget foto inte, sedan vänner så är ni "välkomna" att ladda ner bilden och skriva ut den och lägga ihop med de andra Oumberliga Julkorten som snart börjar dimpa ner i brevlådan! För att göra det hela lite personligare, skriv på det utskrivna kortet: God Jul ...............önskar Peter på Oumberligabloggen! Fint va?
Julkort redan nu? Ja, faktiskt, har beslutat mig för att "stänga butiken" för säsongen av personliga själ, som det så vackert heter!
Ha det nu så Gott alla vänner, gamla som nya!
Vid datorns som vanligt Peter Olofsson!
PS: Här gör du ditt eget Julkort, samtidigt får du mitt lite "rörliga kort" om du inte gillade det ovan!

5 kommentarer:

RANA sa...

Mauro landar fint. Tack vännen och god jul.

Jag längtar efter fas 2.

Kram, R

Häxan sa...

Ha det så bra! jag kommer att sakna dina inlägg.
God Jul! Många kramar//Häxan

Uttan sa...

Så kul jag haft med att skapa julkort till barbarnet William!
Men jag hoppas Du skojar att Du tänker ta Jullov redan nu.
Men om utifall att det är så så hoppas jag du får en bra fortsättning på hösten och ja En riktigt Go Jul!!!!

Varma höst kramar från Uttan!

Alfahannen sa...

Huvudet bankar av glöggångest, men roligt hade vi!

Däremot tynger det mig att du, min nyfunne vän, beslutat dig för ett säsongsavslut. Attans!

Men, du säger att du har dina skäl och då är det så. Klart som korvspad!

Välkommen tillbaka när du vill och kan!

Alfahanne-aktig kram på dig,
//Joacim

Bajsugglan sa...

Ja, en sannerligen god jul önskar jag dig Oumbärlige Peter!
Man blir alltid lika rädd när musiken sätter igång o spelar på din sida, trots att man vet att den kommer! Det är lite som när jag står framför brödrosten hemma och övar mig på att inte hoppa till när brödet flyger upp, trots att jag vet att det just kommer göra det!
Härligt låtval! BonieM i sitt esse!