fredag 2 oktober 2009

"Ha nu en riktigt mysig Fredag och Helg!"


Ingen vill väl erkänna att man påverkas av reklam. Men i mitt fall är det bara att "kapitulera", gick och sjöng på den här djäkla låten hela dagen! Visserligen köpte jag inga chips ifrån OLW, men visst har de lyckats med sin kampanj. Spelar den helt djävla Gratis på min Oumberligablogg! Helt vansinne!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Konstigt att Mats Sundin ännu inte hört av sig? En som däremot hört av sig är min Svärfar som är ifrån Finland, han är lite "putt" för att jag hyllar Danmark och aldrig Finland på min blogg.
Jag lovar bättring, det här med att "festa ordentligt" det kan man i Finland, klicka på förfest så får du se, absolut inte för dem under 18 år. DS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha, du ska alltid vara så djävla gullig du Peter! Ser att du använder bilden på mig på din andra blogg, när gav jag dig tillstånd till det?
Finsk Förfest vilket dravel, kom till Karskoga så ska du få se hur det går till att festa!
/Åke

Baronessan sa...

Den där jävla låten - rent ut sagt. Den fastnade i mitt huvud också men jag hade inte gett den tillåtelse till det! Dock är jag av den ullen att jag nynnar på låten medan jag köper ett annat märke... :)
Glad fredag!

Häxan sa...

Jag älskar fredagsmys och visst..låten fastnar i skallen. Ha en jättebra kväll och helg!