söndag 16 maj 2010

"Berättelsen om en bild...............!"


Bröllop igår, ett djäklans "hålligång" 35 mil med Husbil genom Mälardalen! Ja, finare, trevligare kan det nog inte bli! Idag är jag lite "trött" milt sagt, sitter och säkerhetskopiera äldre semesterbilder, som den ovan!
Uppriktigt sagt, ingen aning vart den tagits, kanske Tyskland eller var det Frankrike?
Bakom kameran något av mina barn, ja det vet jag med säkerhet, "Lilla Frun" kan inte klättra i berg! Funderar en stund på om jag ska ta reda på vart den är tagen?
Struntar i det, minns att det var vackert och luktade regntung sommarvärme! Mina ben hade precis börjat "fungera" efter att ha hemsökts av neuroborrelia i två år, egentligen det enda som är viktigt att minnas, att jag höll på att bli helt frisk.
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

7 kommentarer:

Västgötskan sa...

För egen del är det bröllop nästa helg. Blir nog full ös där (också)!
Hoppas att ditt ben behåller sin "spänst". :-)

Kram Västgötskan.

Polargrevinnan sa...

Roligt men jobbigt med bröllopsfest. Förstår att du är trött idag. Vilken tur med vädret om ni var i Mälardalen.
Visst väcker bilder minnen, för det mesta angenäma, här att du var på bättringsvägen.
Vill du titta på gulliga fågelungar, gå in på min blogg, där ligger de och gapar medan föräldrarna kommer med mat.
Kram

Häxan sa...

Fin bild. Så helgen gick lika fort för er som för mig antar jag :)
Kram/ Häxan

B i t t e sa...

Bilden är fin och utsikten vacker, det räcker. Som du säger, det finns viktigare saker att minnas. Full fart mot den nya veckan nu då? Ha det bra!

Unknown sa...

Snygg utsikt var det i alla fall. Var det är? Spelar väl bara roll om du tänkt anmäla dig till på spåret, vilket jag känner på mig inte tänker ske inom en snar framtid. Fast vad vet jag? Du kanske blev så inspirerad av alla dina semesterbilder du sitter och går igenom att du i din kunskapsiver just nu lusläser kartböcker i jakten på en plats i ovan nämda, för övrigt mycket excellenta, program.
Ha en kanonvecka!
Camilla

Kerstin sa...

Hej! Jag skulle jättegärna vilja ha receptet på Hjärnkakorna. Hittade hit via Pockethexan och gillar din blogg.
//Kerstin

designk.blogspot.com

Karins fotoblogg sa...

Schysst utsikt var det än må vara!

Hoppas att du haft en skön helg!

Kram