söndag 9 maj 2010

"Vart tar alla blommor vägen....!"



Lite dyster idag, Lilla Frun tillbaka till sjukhuset. Ännu en ensam vecka!
Känns också som jag "övergivits" av mina Bloggfresterskor Rana och Lilla Flisan!
Två tjejer med helt skilda bloggar, den ena fick mig att vilja måla hela världen vit, den andra fick mig att minnas alla detaljer då mina barn var små! Var är ni? Oumberlige Peter är ledsen!
Var ni än en befinner Er så spelar jag en låt för Er, bara att klicka på länken här!
Ja, alla som känner sig lika "övergivna" som jag kan också lyssna på låten och kanske fälla en tår tillsammans med mig!
Vid Datorn som vanligt Ulv röde Den Siste Vikingen!

6 kommentarer:

imse sa...

Men din stackare, är du så övergiven? Jag finns ju här! =)

Elena sa...

Nej jag har inget filter eller gransknig. Ingen som vill kommentera helt enkelt! Hoppas allt är bra med dig och tack för kommentaren! Mvh Elena

Vit som snö sa...

Det var en vemodig länk! Jag gillade bättre I Love Europe:)
Ingen stor gillare av Christer Sjögren o dansbandsmusik men det är ändå låtar man blir glad av oftast! O jag gillar mest sånt man blir glad av! Ta o sväng runt till I love Europe en stund så ska du se att det känns bättre!
Kram Cilla

LillaFlisan sa...

aaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!

Peter!
fick mig allt en tår i ögonvrån!

du är väl bara bäst!!!

Men jag är allt helt borta från bloggvärlden just nu. Känner ingen direkt saknad efter min blogg men dock saknad efter dig, Rana och de (några)andra särskilda bloggmänniskorna med vackra själar och skön attityd som berört mig så mycket genom cyberrymden!

ops, knasig mening det där men du vet ju vad jag menar. Det vet du ju alltid!!!

Största kramen till dig Peter, mitt blogghjärta.. Nu ska jag lyssna på Pete igen och gråta en liten skvätt till!

Ha det bäst!

(jag tänker allt på dig allt som oftast ska du veta!!!!))

Kram

Flisan

P.s. Hälsa hexan så gott!

Karins fotoblogg sa...

Ja va 17 Rana, skärp dig ;)

Wenche sa...

Hej
Är alltid inom och tittar till dig,även om jag inte skriver en kommentar, gillar din hejdlösa kreativitet och fantasi.
kram