lördag 8 maj 2010

"Därför bloggar jag vidare........en hyllning!"


Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma
GaGa Oh la-la
Want your bad romance

Det du ser/läser ovan är än av orsakerna till att jag bloggar vidare, ibland undrar jag vad jag håller på med här på nätet, men så hälsar man på hos en av sin "Nyfunna Vänner", molnen skingras för en stund och solen lyser med full kraft!

Har faktiskt stulit allt det du ser ovan ifrån min CyberPolare Alfahannen, så skriv inte här hur himla kul det är! Besök istället en kille som jobbar stenhårt med sina kloka/roliga inlägg!
Förlåt Joacim, man får inte stjäla....men om jag frågat först så blev det ju ingen "Hyllning"!
Vid datorn Din VikingaRövare i Cyberrymden Ulv röde alias Peter Olofsson!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Kikar in för att önska trevlig helg:)
Här regnar det och är skit kallt, jag tror det är skandinaviskt väder som vi här på kontinenten får dras med. Gör inget..skall sitta inne och uggla framför datorn. Har nämligen bestämt att det är dags för att rensa i bildarkvien.

Ha det bäst

Kramar/Maria

Ps. Hälsa till frun:)

Alfahannen sa...

Tjuvis!

Kram på dig :)