fredag 7 maj 2010

"Lite roligare bilder............!"





Okej, inlägget under den "Lille Mannen" är väl "viktigt" isig, men bilderna gör ingen glad!
Det är ju därför jag samlar lite "konstnärligare bilder" här på Oumberliga Bloggen!
Jag anger alltid källa, när den finns att tillgå där jag hittar bilden. Bilderna ovan har jag ingen upphovsman till men som alltid så skriver jag dit det om det dyker upp senare, sådant är viktigt på en Galleri Blogg!
Dessa bilder får sammanfatta något positivt i mitt liv för stunden.........Svärmor kommer inte i helgen som hon "lovat", den sista snön har smällt bort bakom mitt garage, Lilla Frun kommer hem på helgpermision ifrån sjukhuset i helgen och jag har hittat en fin IKEA soffa på blocket som ska ut till vårat lantställe!
Fina bilder, dock inte tagna åt mig, den enda ära jag tar åt mig är att ha "visat" dem!
Vid datorn som vanligt UlvRöde!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag brukar hata rosa och blommor på tapeter/gardiner, men av någon underlig anledning ÄLSKAR jag den där tapeten?! :-O

Västgötskan sa...

Hoppsan.... :-)