lördag 1 maj 2010

"Oj, vad vansinnigt det här blev då!"



Förlåt Vänner! Jag skrämde väl inte Er med inlägget nedan, mitt i natten som det dessutom är!
Nej, så här får det verkligen inte gå till på en seriös blogg, det förstår även jag! Jag ska nu stänga av datorn och låsa den ordentligt så jag inte skriver mer knas i natt, sedan slänger jag så klart ut nyckeln på gräsmattan utanför, det tar säkerligen ett tag att hitta den i gräset i morgon och då kanske alla "kemikalierester" gått ur min kropp!
Fast innan jag gör det så måste jag ta upp Kalle Anka, Fnatte, Tjatte och Knatte ur badkaret, jag är rädd att de blir förskylda, badvattnet har hunnit svalna medans jag skrev dessa två inlägg!
Nu säger jag God Natt och Hej Då, låser och hivar ut nyckeln så det inte blir mer knas för idag!
Ha det bara Bäst Vänner!
Vid datorn i "Syrans Tid" Ulv Röde din CyberViking i Nattrymden!

11 kommentarer:

Maria sa...

Haha, ja det var ett bra sätt att inte klistra sig fast vid datorn. Jag kanske borde testa det:)

Västgötskan sa...

Äh, så länge de inte blir blåa om fingrarna eller hackar tänder (näbb) är det lugnt! ;-D

imse sa...

Snälla nån,du verkar faktiskt inte riktigt klok! ;)
Jag har inte heller sovit särskilt bra inatt, faktiskt sovit rent urdåligt. Dock har inga blåa hundar stört mig. Ingenting har stört mig. Utom min knasiga hjärna förstås.

Hoppas att du hittar nyckeln till datorn och låt för jösse namn bli alla starka mediciner.
Kram

Unknown sa...

Tycker du borde försöka med en annan marinad till din middag. Den där ser ut att passa fiskrätter bättre.

Resa med Herbert sa...

God Förmiddag!

Hoppas att du har fått upp kättingarna nu så att du kan fortsätta med dina tokerier ;)

Vad beträffar att jag inte har så många som kommenterar på min blogg, kan vara att jag själv just nu inte är så flitig att kommentera andras, vilket beror på att jag nu går en utbildning där jag skall lära mig att arbeta inom turism och hotell och då är jag ganska så slut i skallen när jag kommer hem om kvällarna.

Igår, Valborgsmässoafton, var jag inne i stan och kollade på Chalmers Cortègen, bilder därifrån kan du se om DU TRYCKER HÄR

Kanske du oxå här blir den första som kommenterar =)

Solvarma kramar från Irene

Uttan sa...

Önskar Dej en Trevlig 1.A Maj!!!!
Våren är Här!
Vi har kommit hem efter en vecka i vårt vackra Sverige med "husabilen"
Trevlig att möta våren...

Hoppas "pippina" smakade gott,det finns många sätt att tina dem på ;o)


Ha det gott!
Kramar!

The Secret Garden sa...

Ser ut som om de där kyllingarna var på majbrasan igår. Där var det blött vill jag lova, regnet fullkomligen strilade ner och det var ju jättebra, tyckte jag, för då spred sig ju inte elden.

Bajsugglan sa...

uh, vilka chickens i badet!

BP sa...

Ha, ha, ha!!!
Tack för dina fina kommentarer på min blogg. Har läst lite om Jernsaxen. Känner en f d naprapat som forskar om smärta och lindring med mera på KI.
Hoppas din fru får världens bästa vård!!!

Elle sa...

Seriös blogg...*fniss*

Jag antar att kemikalierna snart börjar lämna din kropp och att du nu kryper omkring på alla fyra mellan svarta ekorrar och röda hundar och letar förtvivlat efter nyckeln i det blå gräset....*ler*

Önskar dig och lilla frun en skön söndag!
Kram Elle

Karins fotoblogg sa...

:)

Vet du förresten vad min yngste kalla kycklingar för(alltså de som ska hamnar i vår lergryta)? Köttgrodor. Bra ord va?!

Kram