fredag 5 mars 2010

"Kunde inte hålla mig längre!"



Förlåt det skulle ju inte bli fler "inlägg" idag hade jag lovat mig själv, men så fick jag ett mail, där en person frågade om jag inte kunde bjuda mer ur mitt "verkliga liv"!
Självklart så gör jag det, men uppriktigt sagt, så kan man väl inte bjuda på så mycket mer än i inlägget som jag gjorde klockan 4 i natt (Backa ordenligt bland dagens skörd av inlägg, om du orkar). Men vill ni har mer så visar jag två bilder till ur familjalbumet! Den översta tog jag för 11 år sedan på min Dotter Embla, när hennes förskola brann. Minns den dagen som om det var igår, ungen luktade starkt av bensin, undrar fortfarande varför!
Sedan bilden under är på min Svägerska Maggan, hon gillar att sticka men absolut inte efter mönster!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

Inga kommentarer: