torsdag 18 mars 2010

"Min Fru förstår mig inte......Del I!



Ja visst vill många av oss män...hm...pojkar vara Vikingar i någon form, stora, starka, lite fruktade, det syns ju tydligt om man "googlar" ordet "Viking"! Men än sak är säker ingen Viking är starkare än sin Vikingakvinna. Jag skulle vilja likna mitt äktenskap med serien
Hagbard Handfaste, självklart så är det jag som är Hagbard och Helga, det är min Fru upp i dagen! Hon klagar ibland på min klädsel så när jag häromdagen kom hem ifrån NK med vårens herrskonyhet ifrån Tiger of Sweden, så var det bara att åka tillbaka med dem, hon skrattade bara högt, ska du verkligen ha dem på dig sa hon! Min Fru förstår mig inte! Jag är ledsen!
Försvara mig någon? Skriven rad och skäll på henne på hennes blogg www.pockethexorna.blogspot.com
Vid datorn Hagb....Ulv Röde den Siste Vikingahövdingen!

3 kommentarer:

Bibban sa...

hrmmm förlåt om jag "ler" men den där serien skulle passa in här åxå;))

Photo by Maria sa...

Och du var så harig att du vände och lämnade tillbaka dem?? Vart är de riktiga vikingarna?? ;-)

Kram Mia

Diana Hanganut sa...

När jag hittade Dr. Ogume som bor i Turkiet var jag i desperat behov av att föra tillbaka min exälskare. Han lämnade mig för en annan kvinna. Det hände så snabbt och jag hade inget att säga i situationen alls. Han dumpade mig bara efter 3 år utan förklaring. Jag kontaktar Dr. Ogume genom hans kontakt och han berättade för mig vad jag behöver göra innan han kan hjälpa mig och jag gjorde vad han berättade för mig, efter att jag gav vad han ville, han kastade en kärlek för att hjälpa oss att komma ihop igen. Strax efter att han gjorde sin förtrollning började min pojkvän smsar igen och kände mig hemsk för det han gjorde mig igenom. Han sa att jag var den viktigaste personen i hans liv och det vet han nu. Vi flyttade in tillsammans och han var mer öppen för mig än tidigare och han började spendera mer tid med mig än tidigare. Ända sedan Dr Ogume hjälpte mig är min partner väldigt stabil, trogen och närmare mig än tidigare. Jag rekommenderar starkt Dr. Ogume till alla som behöver hjälp. E-post: ogumenspellcaster@gmail.com. du kan kontakta honom för något av följande problem: