tisdag 2 mars 2010

"Uppriktigt nu!"


Jag vet inte riktigt vad jag och den här bloggen "utstrålar" men av någon anledning så får jag faktiskt vissa dagar lika många mail som jag får kommentarer. För Guds skull, sluta inte skriva till jernsaxen@live.se , det är inte så jag menar, mailen berikar verkligen min dag.
Dessutom har jag aldrig publicerat något mail, är noga med den biten, däremot så ger en del mail mig uppslag till "Dagens inlägg"!
Fick ett kort och koncist mail för någon vecka sedan, i korta ordalag så stod det så här:
"Peter, allvarligt talat, jag gillar din blogg men varför har du hela tiden bilder på dig själv i olika situationer, du är ju inte ens snygg!"
Är det inte underbart när man får så värmande rader, någon som faktiskt gillar min blogg, att man dessutom inte tycker jag är snygg tyder på djäkligt god smak också! Kanske visar jag bilder på mig själv som någon slags terapi, vad vet jag? Ett bra sätt att vänja sig på att man inte längre är 25 år?
Eller tänk om det är så att jag tycker att jag är så in i helvete snygg att jag vill visa det hela tiden för mina blogg vänner! (ler)
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Stort Tack Vänner för de härliga kommentarerna i inlägget nedan, ska återkomma till Er alla personligen! Borde jag egentligen inte finnas med på en tidningsomslag egentligen, tycker jag passar fint på ett sådant?

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Med en sån kommentar hade jag vräkt ut bilder på mig själv.. Ha ha..

Kram Mia