lördag 30 oktober 2010

"Att se på våra politiker med andra ö(g)(r)on........"!



Har jobbat så mycket senaste månaden att jag inte hunnit med att sätta mig in i vad som händer politiskt i Sverige just nu........och uppriktigt sagt så känner jag mig mer ointresserad än någonsin.
Tidigare läsare vet att det under åren funnits en hel del "politik" på denna blogg. Ser hur Sofia Arkelsten skymtar fram i media under veckan, om hon är ännu en korrupt politiker låter jag vara osagt, Carl Bildt går visst in i "försvarställning" för henne i en artikel idag i
Jag har lyssnat en gång när Sofia höll tal........minns inte ett skit vad hon sa, säkert viktigt!
Nej, det som jag minns mest av den dagen var hur fint solen sken genom hennes öron och att alla små blodkärl i dem syntes så väl. Sedan att hon hade friska stora tänder! Det tycker jag är viktigt!
Som vanligt ännu ett klokt och milt filosofiskt morgoninlägg ifrån en man som kallar sig "Oumberlig"!
Hmm..........funderar på om hon är farlig............sätter man fram fingret blir man då biten?
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Hjälp.......nu är det en sådan där dag igen då frågorna hopar sig i min hjärna...........är inte Carl Bildst öron lite lika Sofia Arkelstens? Kan han vara hennes Farsa?

Inga kommentarer: