torsdag 7 oktober 2010

"World Avträde Center............!"




Här snickrar jag hela dagarna för fullt åt andra men hinner inte riktigt med mitt eget "Dassprojekt" på landet. Det ska bli två dassbyggnader 4 meter höga bredvid varandra, med kristallkronor i taket. De byggs som en hyllning för de döda i 11:e september attacken........hmm.......nu ljög jag lite......de byggs mest för att "röra om" lite i "konstvärlden" på landet och få upp intresset för "installationer" och öva upp förmågan att tänka i andra banor!
Sitter just nu och letar intressanta "dasslösningar" via nätet.............otroligt nog så finns det kalendrar med olika dass. När mitt World Avträde Center är klart så ska det också bli kalender av det hela..........något annat vore helt otänkbart.......fast det blir tidigast 2012!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!

1 kommentar:

Britt sa...

Varför är jag inte förvånad? ;-)

Om någon vill röra om lite så är det självklart allas vår "oumbärlige".

Ska bli mycket intressant att få se dina "torn".

Ha en bra dag.

Britt