fredag 15 oktober 2010

"Jag förstår mig inte på min Fru.........!"







Jag Älskar verkligen min Fru det gör jag....men ibland så förstår jag mig inte på henne alls!
Igår bad hon mig att gästblogga om en valfri bok på hennes bokblogg.
Jaha, så gjorde jag det och nu vägrar hon att ha detta inlägg hos sig.........som sagt.....det är inte lätt alla gånger!
Uppriktigt..... att koka kycklingen direkt i ägget är det så konstigt.......vi äter ägg och vi äter kyckling, ja, de flesta av oss i allfall......varför inte göra två flugor på smällen......kanske bara ett nytt tankesätt som behövs, blodpudding (radhusbiff) har ju många på matsedeln redan, boken där bilderna kommer ifrån hittar du här!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson Din Kock i Cyberbruset!

3 kommentarer:

BP sa...

Det här går jag såklrt igång på:-)))

Elin Damberg sa...

Fy fan. Och då var jag ändå redan vegetarian INNAN jag såg detta.

Elin Damberg sa...

Kan det möjligtvis vara så att din fru har lappat till dig lite för lite på sistone? Jag tycker att du börjar bli lite väl yvig. Har hon ingen gammal hockeyklubba liggande?