söndag 15 februari 2009

BLOGGEN STÄNGD! FRÅGOR JERNSAXEN@LIVE.SE


4 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Nämen Peter,Upphör du med båda dina bloggar? Så trist isåfall. Jag som lagt upp dig på blogger för att inte misa dina härliga inlägg. Hoppas det inte hänt något allvarligt.

Kram Viveka

Annika Christensen sa...

Va? Vad hände?
Gick en ko och vände?

Jag som skulle tacka för din fina historia både från mig och min man.
Han log så sött när han läste det.
Annika

Annika Christensen sa...

Du tittar väl in och skriver sådana fina historier till mig så vi får fortsätta att le.
Annika

Anonym sa...

Va fan Peter! Har jag lagt ner så djävla mycket tid på din förbannade kärringblogg, fluktat mins 30 timmar totalt då kan du fan inte "stänga ner" hur fan som helst, nu är ja riktii förbannad på rikti!
Spark i röven skaru ha, öppna med en gång annars djävlar!
Din "vän" Åke!!!!!!