onsdag 4 februari 2009

Fått bildutmaningar från olika håll........


......bildutmaning från 4 olika "bloggvänner" nu. Visa 4:e bilden i 4:e mappen. Vet inte om det blev så spännande. Skolresa på Gotland September 2008. Badsäsongen är över och barnen och lärarna och de övriga föräldrarna går upp för att börja laga mat, jag dröjer mig kvar en stund och njuter av lugnet och tar denna bild. Med en Kodak kamera 3.2 m pixels som jag köpt för 150:- kronor. Första gången jag var på Gotland, var så säker på att jag kommer tillbaka. Undrar varför vi körde husbil 1000 mil i somras för att hitta paradiset, det finns ju precis här bredvid mig där jag bor, en liten båtresa så är man på den här stranden? Som sagt ha det bra mvh från Peter Olofsson!
PS: Klicka på bilden så kanske den blir större(ler)!?

2 kommentarer:

Fru Pusselbit sa...

Det var en fin bild... nu längtar jag efter sommaren ännu mera än förut! ;)

Roses & Angels sa...

Tack snälla du! Trevligt att du tycker bloggen min är fin. HAhha stl 47 ja du jag får fråga henne som gör dom om det går att beställa. hihihi HA en trevlig dag och hälsa frun. Kram