måndag 2 februari 2009

Månadsbild


Det här är Januaris månadsbild på www.jernsaxen.blogspot.com det är min andra blogg som jag nämnt tidigare, det är en blogg om fysisk smärta och dess problematik.
Bilden ingår i ett projekt som startats av www.camillasfoto.blogspot.com Det går ut på att man fotograferar samma vy/objekt under ett år och studerar förändringarna. Gå järna in på hennes blogg och se alla de övriga länkarna och njut av ett 20 tal olika månadsbilder från stora delar av världen, min är från Tappström på Ekerö där detta fartygsvrak ligger för ankar sedan en tid.
Fartyg och fotografier är ju en alltid Oumberlig kombination.
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson.
PS: Klicka på bilden för förstoring!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Peter!
Det blir säkert fin plats att fota ifrån!
Själv vet jag inte vart jag kan fota om jag skulle vara med då jag ska flytta och inte hunnit komma upp en bra plats!

Hoppas du har det bra där hemma och att Lilla frun ockå mår bra!
Ha det så bra i veckan
Kram Tildé