tisdag 17 februari 2009

Jaha, så här länge kunde jag ta det lugnt.......


Jaha, så här gick det när jag skulle ta det lite lugnt. Ingen idé så nu kör jag på ordentligt, kan redan här meddela för känsliga personer att bloggen kommer bli ännu mer "skruvad" än tidigare, självklart så vill jag här presentera ett helt Oumberligt duschdraperi från http://www.coolstuff.se/
Badkaret - en plats för avslappning och MORD.
Vad är det egentligen med mästerregissörer och att skrämma folk för vatten? Spielberg må ha fått oss att spana efter hajar i minsta svenska insjö men det Hitchcock gjorde med Psycho är nästan värre, att få oss att tycka det är obehagligt att duscha. Duscha som man blir så varm och ren av. Man står där och tvålar in sig och så plötsligt hör man de där stråkarna i huvudet: MJA MJA MJA MJA! Och var där inte en skugga utanför duschdraperiet?
För dig med makabert sinnelag finns nu chansen att skaffa värsta psychoduschdraperiet utan att ens bli mördad först!Fakta
180x180 cm
Titthål i väggen samt psykopat med uppstoppad mamma på vinden ingår ej.
Ha en fin dag mvh från Oumbelige Peter och kom ihåg duscha aldrig ensam!

2 kommentarer:

Annika sa...

Snacka om att du har hittat ett häftigt duschdraperi. Himla surt bara att vi har duschkabin, skulle så himla gärna vilja ha ett sånt här.

Ps. Trevlig blogg du har

Ciao Annika

Fru Pusselbit sa...

Det där var ett riktigt otäckt duschdraperi... men min familj skulle nog älska det! ;)