måndag 9 februari 2009

Min andra "Awardis" i form av en låt och lupiner går självfallet till "Bloggullet".......


.........motiveringen lyder: Finstämd blogg om livets "mysterier" och självfallet för kloka och genomtänkta kommentarer, hämta hem Lupinerna till din blogg www.gladana.blogspot.com och klicka sedan på Yuotubelänken nedan. Caroline af Ugglas Schlagerlåt 2009, någon har gjort sig besvärt att kalla den för årets skämt, säger ingenting mer än att vet man då någonting om livet, soul och kärlek? Svar, troligtvis inte! Jag lovar att Caroline är "äkta" både jag och min "Lilla Fru" har samtalat en del med henne. Lyssna och njut och som vanligt som vi "tuffingar säger, fäll en tår!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
http://www.youtube.com/watch?v=rw_16vuUQzw
PS: Lupinbilden kommer från www.reseguiden.se mycket fina bilder där, fotograf okänd.

1 kommentar:

Bloggullet sa...

Tack för awarden, jag blev jätteglad. Bilden på lupinerna är oerhört fin, en glädjebild. Jag ska hämta hem den. Det ordnar sig med låten.;0)
Kramar