lördag 29 oktober 2011

"PocketHexans naglar.......!"


Klart man blir påverkad av allt som sker omkring en denna årstid, spökfester bl a. Att jag gillar välskötta naglar både på tår och fingrar är ju ingen hemlighet för den trogne läsaren av Oumberliga Bloggen. Jag är ju deltidsassistent åt min Fru som pga av sitt handikapp är lite "skakig" och har svårt att måla sina naglar själv. Se hur snyggt Oumberlige Peter nu fixat till HexFrun inför kvällen. Jag doppade hennes naglar i nagellack sedan fort som attan igång med en kraftigare byggfläkt! Hm.....djävla gnäll blev det för fläkten ruffsade till håret också, men naglarna blev precis som jag tänkt mig! Jag hade ju en fortsättning på min "nagelidé" men den satte även Lilla Frun stopp, för hade tänkt att måla klösmärken över min rygg och sedan gå med bar överkropp över till våra nya grannar, vi är inbjudna dit på Halloweenfest ikväll. Får bli den vanliga Greve Draculacapen och lite ketchup runt munnen istället.....himla fantasilöst visserligen, men helt "politiskt korrekt"!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Din nagel i ögat!

4 kommentarer:

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Hej du härliga!!

Läckra naglar....... Vet inte vad det är... men när jag känner mig riktigt nära 'livet' känner jag för att besöka dig. I kväll är en sån kväll. Ville bara säga hej.

Kram
Charlotte

BP sa...

Nja, nej, inte ens som Halloween-naglar är dom i min smak måste jag säga. Men de ryker ju efter festen så...;-)

Lippe sa...

Hehehehehe.....skitfräna!!!
Hoppas ni får kul ikväll!
Kramar till er bägge :)

Jess sa...

Oj, vad rysligt läskiga naglar!