söndag 22 februari 2009

Angående "pippin" i förra inlägget! (Här kommer en till)


Egentligen så ska jag låta bli att fotografera för jag blir aldrig nöjd och sedan jag började "blogga runt" på alla fina fotobloggar så är jag definitivt inte det. Skriv nu inte av någon slags snällhet att de är "fina" för det är inte det jag är ute efter. Fast vid en "djupare självanalys" så tror jag att besvikelsen och missnöjdheten över bilden är nog allt som inte syns men fans runt om kring, som när jag fotade bilden nedan. Lägger nu in lite fler bilder som togs under promenaden från Skeppsholmen till Berzeli Park för att avslutas, ja, vad tror ni som brukar läsa Oumberligating bloggen? Vid Bukowskis så klart! Vid datorn denna arla morgonstund Peter Olofsson!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder!! Vad roligt att du hade hittat till min receptsida! Det där med att hålla sig borta från socker är inte lätt! Får du ALDRIG äta socker, eller får du synda nån gång?? Det är nog nästan lättare att aldrig äta, skulle jag tro... eller är det inte så att behovet efter socker avtar då? Så fort man äter socker igen så får man liksom börja om?? Starkt gjort i alla fall! Ha det bra!