tisdag 17 februari 2009

Renovering och Uppdatering Pågår!


Att "stänga ner" sin blogg gör man visst inte ostraffat! Vågar inte annat än försiktigt starta upp igen, ska bara hämta lite mer inspiration, känns som om jag måste leta fram mer oumberligating ting och länkar. Självfallet så måste också bloggen bli ännu "bredare" och "spretigare"!
Vid datorn som vanligt Peter Olofsson!
PS: Är det strukturerade bloggar som håller sig till ämnet du är ute efter så gå då in på www.husmusen.blogg.se Burken med färg kommer därifrån, ha en fin dag.

3 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Lycka till och välkommen tillbaka.
Annika

Det vita dårhuset sa...

Hej Peter!
Tack för att du kikar in! Är lika roligt varje gång att läsa dina kommentarer =)
Men visst är det en perfekt yta vi inrednings bloggar visar upp..
Ibland kan jag tycka att det är synd men man får ha det i vetskap att inget hem med barn är varken lungt eller skinande rent!
Och det kommer från en pedant *fniss*

Ha det gott!
Kramar Erika

FåFängans Hem sa...

Hej hopp!

Tack för påhälsningen, jasså målar du om ? ;) Lycka till. kul att det känns strukturerat på bloggen hihi, det e min sambo som tyckte jag behövde lite mer struktur på den. Jag kom på att han hade rätt :)

Ha det bra blir kul o se resultatet!

// Anna